Go support, der hurtigt hjælper dig videre…

Du kan få support til din IT-løsning på flere måder – målet er at stille diagnose og normalisere driften hurtigst muligt

Du skal bare ringe – mange IT-problemer kan klares over telefonen med vores Tele Support løsning. Er problemet af mere IT-teknisk karakter, kan du få vores Remote Support, hvor vi går ind og kigger på dit problem ved at logge på din IT-løsning over nettet – naturligvis med din tilladelse i hvert enkelt tilfælde.

Vi kan som regel hjælpe med det samme, men det kan være vi er optaget af andre opgaver, som gør at vi ikke kan starte fejlsøgning med det samme.
Vil du være sikker på altid at kunne få remote support så snart du ringe, vil det være en god ide at tegne en serviceaftale, som sikre dig reaktionstider efter aftale. Kan vi ikke løse problemet med remote support inden for serviceaftalens tidsramme, sender vi en tekniker ud på Jeres adresse, som vil starte fejlsøgning og fejlretning.
Disse service aftaler vil altid blive tilbudt i forbindelse med vores hosting produkter, og ved samarbejde omkring lokalt IT installation.

TELEFON SUPPORT

Du kan bare ringe på telefon: 70 23 30 05 og fortælle om dit IT-problem – så er du igang med at få det løst!

Med telesupport får du altid personlig rådgivning til dit IT-problem. Hvis vi ikke kan afhjælpe det umiddelbart i telefonen, er vi klar med rådgivning om, hvordan vi kommer videre med en løsning – det kan være via Remote Support.

REMOTE SUPPORT

Er dit IT-problem ikke løst med Tele Support kan det ofte løses med Remote Support, hvor du samarbejder med en tekniker hos os. Teknikeren logger efter aftale med dig ind på dine systemer, hvor I samtidig kan se skærmbilledet og tale sammen pr. telefon. Du kan nu se teknikeren løse problemet på din egen skærm – eller teknikeren afklarer, hvad der yderligere skal til for at løse dit IT-problem endeligt. Du skal bruge vores Remote Support Tools før teknikeren kan logge ind på dine systemer.